Chcesz zamówić opakowania foliowe z nadrukiem? Dowiedz się, jak powstają i ile wynoszą koszty ich produkcji! Wyjaśniamy, jakie technologie druku wykorzystują producenci. Znajdź najlepsze rozwiązania w korzystnej cenie i ciesz się tanimi, estetycznymi wyrobami z folii ekologicznej.
Jak powstają opakowania foliowe z nadrukiem?
Jeśli zależy Ci na skutecznym marketingu, na pewno przykładasz dużą uwagę do identyfikacji wizualnej marki. Klienci dostrzegają detale i podświadomie zapamiętują podsuwane im treści. Właśnie dlatego tak często zleca się naniesienie na materiał logo firmy lub jej hasła reklamowego. Prosty obrazek przywodzi określone skojarzenia i buduje wizerunek przedsiębiorstwa. Producent opakowań foliowych z nadrukiem może spersonalizować produkty zgodnie z oczekiwaniami klienta. Jak wygląda proces produkcji i wykonania nadruku?
1. Złożenie zamówienia
Wszystko rozpoczyna się od wybrania określonych cech produktów. Przy składaniu zamówienia klient musi podać:
- wymiary foliówki,
- liczbę potrzebnych sztuk,
- rodzaj zadruku i ilość kolorów,
- model wybranego produktu.
Istnieje możliwość zamówienia pakietu darmowych próbek. Pozwalają one na wybranie optymalnych barw i materiałów. Testery dostępne są bez żadnych zobowiązań. Zlecenie trafia do realizacji wyłącznie po oficjalnym zatwierdzeniu przez klienta.
2. Produkcja opakowania
Kolejnym etapem jest wyprodukowanie samej podstawy opakowania. Dzięki rozwojowi technologii możliwe jest tworzenie ekologicznej folii, która nadaje się do recyklingu. Materiał BioGabo powstaje na bazie skrobi i sacharozy. To doskonała alternatywa dla plastiku. Można z niego wykonać różnorodne produkty, takie jak taśma ostrzegawcza z nadrukiem lub reklamówki. W czasie produkcji jest zużywana mniejsza ilość energii elektrycznej niż w przypadku wytwarzania papieru i polietylenów.
3. Nanoszenie nadruku
Ostatnim krokiem jest naniesienie wskazanej przez klienta grafiki. Producent opakowań foliowych z nadrukiem najczęściej posługuje się metodą druku fleksograficznego. Doskonale sprawdza się ona w przypadku dużych nakładów. Nowoczesne drukarki wyposażone są w szybkoschnące, dobrze przylegające do podłoża farby. Konieczne jest:
- zaprojektowanie indywidualnej formy,
- zastosowanie kilku cylindrów,
- dociśnięcie formy do folii w celu odbicia nadruku.
Uzyskana w ten sposób grafika wyróżnia się dużą trwałością. Ma wysoką jakość i jest precyzyjnym odbiciem projektu przedstawionego przez klienta. Na materiale można umieścić wybrane przez siebie kolory, obrazki i logo marki. Trzeba jednak zwrócić uwagę na cechy produktu. Największe możliwości dla projektów graficznych stwarzają torby z rączką Soft Loop. Powstają na folii białej lub kolorowej.
Koszt opakowań foliowych z nadrukiem
Wycena zamówienia uzależniona jest od kilku czynników. Reklamówki jednorazowe z nadrukiem mogą mieć różne wymiary. Im większy produkt, tym więcej materiałów potrzeba do jego produkcji. Na cenę wpływają także dodatkowe zabezpieczenia, takie jak zakładki z folii. W jaki sposób zmniejszyć wydatki i chronić budżet swojej firmy? Przede wszystkim warto:
- korzystać z usług dobrego producenta,
- wybierać produkty biodegradowalne i zgodne z najnowszą dyrektywą Unii Europejskiej,
- dobrze przemyśleć wielkość potrzebnego nakładu,
- postawić na ekonomiczny druk fleksograficzny i farby szybkoschnące.
Korzystanie z plastiku wiąże się z zapłatą grzywny, zatem najlepszym rozwiązaniem są materiały ekologiczne. Mają wiele zalet, ponieważ nadają się do recyklingu, a zarazem są odporne na uszkodzenia i robią pozytywne wrażenie na klientach. Opakowania foliowe z nadrukiem z surowców kompostowalnych tworzą wizerunek świadomej marki, dbającej o środowisko naturalne i przyszłe pokolenia.
Duży wybór opakowań i folii z nadrukiem
Już wiesz, jak powstają reklamówki i taśmy ostrzegawcze z ekologicznej folii. Postaw na wyroby znakowane metodą fleksograficzną i ciesz się wyrazistym nadrukiem na zamówionych produktach.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci wybrać najlepsze opakowania foliowe z logo dla Twojej firmy.